1. Pārdevējs
Pārdevējs interneta veikalā http://azura.lv ir SIA Omega Sales, reģ. Nr. LV41503077583, (turpmāk tekstā "Pārdevējs"). Visiem pasūtījumiem, kas veikti caur interneta veikalu http://azura.lv tiek piemēroti šie Noteikumi un Nosacījumi redakcijā, kas bija spēkā pasūtījuma noformēšanas laikā. Veicot pasūtījumu interneta veikalā http://azura.lv, tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies ar Noteikumiem un Nosacījumiem un tiem piekrīt. Klients apstiprina savu piekrišanu Noteikumiem un Nosacījumiem pirms pasūtījuma noformēšanas, nospiežot opciju „Esmu izlasījis/-usi un piekrītu Noteikumiem un Nosacījumiem”.
2. Preču pasūtīšana
Pasūtījumi tiek pieņemti, izmantojot web-mājas lapu http://azura.lv.
Preces, kuras ir piedāvātas interneta veikalā Azura.lv satur šādu informāciju: produkta attēls, cena, apraksts utt.
Pasūtot preci, Klients izvēlas izstrādājuma krāsu, izmēru un daudzumu.
3. Preces attēls
Preču krāsa, forma un citi parametri, kas ir piedāvāti interneta veikala fotoattēlos, var atšķirties no izstrādājuma reālās krāsas, izmēra vai formas atkarībā no Klienta lietojamā monitora īpatnībām.
Jautājumu vai neskaidrību gadījumā lūdzam ar mums sazināties pa tālruni 27272338 vai rakstot uz e-pastu info@azura.lv.
4. Kā veikt pasūtījumu interneta veikalā
Preci iespējams iegādāties gan reģistrējoties, gan bez reģistrācijas. Reģistrētajiem pircējiem ir pieejamas papildus funkcijas, piemēram: pasūtījumu vēstures aplūkošana, pasūtījumu vienkāršāks noformējums, saglabāto preču saraksts un cits.
Pasūtījuma noformēšana sastāv no šādiem posmiem:
1. Lappusē, kurā atrodas prece, izvēlieties vajadzīgo izstrādājuma krāsu, izmēru un daudzumu. Pēc tam pievienojiet preci grozam.
2. Lapas augšējā labā stūrī nospiediet uz groza attēla un izvēlieties opciju "atvērt grozu" vai "noformēt pasūtījumu". Lappusē "Grozs" iespējams aplūkot groza saturu, nomainīt preču skaitu vai dzēst preces no groza.
3. Kad Jūs esat pārliecinājies, ka viss ir gatavs, spiediet "Noformēt pasūtījumu". Šajā posmā Jums ir jāaizpilda savi personīgie dati, jāizvēlas piegādes metode un piegādes adrese. Pēc tam ar ķeksīti jāatzīmē punkts "Esmu izlasījis/izlasījusi un piekrītu Noteikumiem un Nosacījumiem". Spiediet pogu "Pasūtīt". Nākamajā posmā pārbaudiet informāciju par preci un par piegādes veidu. Ja Jums kaut kas ir jāizlabo, spiediet pogu "Izlabot" un izlabojiet. Ja viss ir pareizi, spiediet uz "Pasūtījuma Apstiprinājums".
4. Pēc pasūtījuma noformēšanas dažu minūšu laikā Jums uz e-pasta adresi pienāks vēstule ar rēķinu un informāciju par pasūtījumu. Rēķins būs jāapmaksā ar bankas pārskaitījumu 3-u dienu laikā. Ja Jūs nesaņemsiet vēstuli, tad pārbaudiet e-pasta Spam sadaļu. Ja vēstules nav, tad lūdzam ar mums sazināties pa tālruni 27272338.
5. Lai precizētu kādus neskaidrus jautājumus par pasūtījumu vai piegādi, pārdevējs var sazināties ar Klientu pa tālruni vai e-pastu, kas norādīts pasūtījumā.
5. Preču cenas
Cenas interneta veikalā Azura.lv norādītas EUR ar PVN un bez piegādes maksas. Piegādes maksa tiks pievienota pasūtījuma noformēšanas procesā atkarībā no izvēlētā piegādes veida. Cenas un preču piedāvājums var tikt mainīti bez iepriekšēja brīdinājuma. Pēc pasūtījuma noformēšanas izvēlēto preču cenas nemainās neatkarīgi no iespējamajām cenu maiņām, akcijām utt. Pasūtījumā norādītā cena ir galējā cena un ir obligāta Klientam.
6. Preču pieejamība
Visas preces, kas ir piedāvātas interneta veikalā Azura.lv, ir pieejamas pasūtīšanai. Ja kādu iemeslu dēļ prece kļūst nepieejama, Klients par to un iespējamo risinājumu jau iepriekš tiks informēts pa tālruni vai e-pastu.
7. Pasūtījuma piegādes laiks
Pasūtījums tiek pieņemts izpildei pēc samaksas veikšanas uz Pārdevēja bankas kontu. Ja pasūtītās preces ir pieejamas, Pārdevējs nosūta pasūtījumu no noliktavas 1 darba dienas laikā atbilstoši Klienta izvēlētajam piegādes veidam.
Gadījumā, ja pasūtījums netiks piegādāts 3 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas, lūdzam ar mums sazināties pa tālruni 27272338.
Sezonas preču izpārdošanas laikā piegādes laiks var pagarināties līdz 5-6 darba dienām. Pateicamies par pacietību.

Piegādes veids Piegādes laiks Izmaksas Paziņošanas veids
Omnivas pakomāti (Latvijas teritorijā) 1-2 darba dienas € 2,49 Kad pasūtījums būs piegādāts pakomātā Omniva, uz tālruni pienāks SMS ar kodu.
Latvijas Pasts (Latvijas teritorijā) 1-2 darba dienas € 2,99 Pasta paziņojums.
Kurjera piegāde (Latvijas teritorijā) 1-2 darba dienas € 6,99 Piegādes dienā kurjers ar Jums sazināsies un noprecizēs piegādes laiku.
Latvijas Pasts  (ES teritorijā) 2-5 darba dienas € 4,99 Pasta paziņojums.
Ja Pircējs nav laikā izņēmis savu paku no pakomāta Omniva, Latvijas Pasta nodaļas, vai kurjers nav varējis piegādāt sūtījumu un ir beidzies tā glabāšanās laiks, tad sūtījums tiks nosūtīts atpakaļ Pārdevējam. Šādā gadījumā Pircējam ir jāapmaksā izdevumi, kas saistīti ar sūtījuma atgriešanu vai glabāšanu oriģinālās piegādes apmērā. Pasūtījums tiks anulēts, bet saņemtā samaksa par sūtījumu, atskaitot piegādi un izdevumus, saistītus ar sūtījuma atgriešanu, tiks pārskaitīta atpakaļ bankas kontā, no kura tika saņemta samaksa par pasūtījumu.
8. Pasūtījuma apmaksa
Noformējot pasūtījumu Klients izvēlas vienu no sekojošiem pasūtījuma apmaksas veidiem:
  • Bankas parskaitījums (priekšapmaksa): pēc rēķina saņemšanas e-pastā klients var apmaksāt to indviduāli pieslēdzoties internetbankai, ievadot rēķinā norādītus rekvizītus.
  • Apmaksa kurjeram piegādes laikā (COD): Pasūtījuma apmaksa kurjeram piegādes laikā.
  • Bankas karte vai PayPal: klients tiek novirzīts uz Paypal sistēmu, kur var izvēlēties apmaksāt pasūtījumu ar Paypal vai kredītkarti.
  • Pēcapmaksa Latvijas pasta nodaļā: pasūtījumu apmaksa pasta nodaļā preces saņemšanas brīdī.

9. Atteikuma tiesības
Var iepazīties šeit
10. Pasūtījuma atcelšana
Ja pasūtījums nav vēl nosūtīts no Pārdevēja noliktavas, tad Klients to var atcelt. Lai pasūtījumu atceltu, ir jāsazinās ar Klientu Apkalpošanas Servisu pa tālruni 27272338.