Zemāk Jūs varat atrast informāciju kā iegādāties preces internetveikalā Azura.lv:

1. Preces logā lūdzu izvēlieties nepieciešamu preces krāsu, izmēru un skaitu. Pievienojiet preci grozam. Lai pārliecinātos, ka izmērs ir pareizs, lūdzu apskatiet sadaļu “Izmēru Tabula”.

2. Kad pievienojat preces grozam, lapas augšējā labajā stūrī nospiediet uz groza attēla un izvēlieties pogu “apskatīt grozu” vai pogu “pirkuma noformēšana”. Logā “Grozs” varat apskatīt groza saturu, mainīt preču skaitu vai dzēst preces no groza.

3, Kad esat pārliecinājies, ka grozs ir gatavs, nospiediet pogu “noformēt pasūtījumu”. Nākamajā solī nepieciešams ievadīt savus datus un izvēlēties piegādes metodi un adresi. Nospiediet pogu “Pasūtīt”

4. Ja pasūtījums ir veikts pareizi, Jūs saņemsiet automātisku apstiprinājuma e-pastu ar rēķinu, kuru nepieciešams apmaksāt ar bankas pārskaitījumu 3 dienu laikā, kā informāciju par pasūtījuma turpmāko apstrādi.

Sīkāka informācija par piegādi interneta veikalā Azura.lv pieejama Piegāde un apmaksa

Ja pasūtījums ir veikts pareizi, saņemsiet par to apstiprinājuma e-pastu ar rēķinu. Apmaksu par pasūtījumu jāveic 3 dienu laikā ar bankas pārskaitījumu. Pēc 3 dienām visi neapmaksātie pasūtījumi tiks atcelti.

Pēc apmaksas saņemšanas mūsu kontā Jūs saņemsiet apstiprinājuma vēstuli uz pasūtījumā norādīto e-pastu.

Priekšrocības reģistrēties Azura tiešsaites veikalā:

  • Vieglāka pasūtījuma noformēšana, jo ir saglabāti rēķina un piegādes dati,
  • Pasūtījumu vēsture;
  • Vēlmju saraksts u.c.

Lai izveidotu kontu, klikšķiniet uz pogas “Mans Konts” un “Reģistrācija”, kas atrodas lapas augšējā labajā stūrī. Ievadiet savu vārdu, uzvārdu, e-pastu, tālruņa numuru un paroli. Tāpat iespējams reģistrēties arī pasūtījuma noformēšanas procesā.

Lai pieteikties jaunumu un akcijas piedāvājumu saņemšanai e-pastā, ievadiet savu e-pasta adresi mājaslapas apakšā un noklikšķiniet uz bultiņas attēla, vai arī pasūtījuma apmaksas procesā ielieciet ķeksīti pie “saņemt jaunumus e-pastā”.

No mūsu jaunumu saņemšanas e-pastā varat atteikties, noklikšķinot uz attiecīgo saiti, kas atrodas katra ziņojuma kājenē.

Noklišķiniet uz pogas “Mans konts” un “Autorizācija”, nospiediet pogu “Aizmirsāt paroli?” un ievadiet savu reģistrēšanās e-pasta adresi. Uz šo adresi tiks nosūtīta saite uz lapu, kur varēsiet ievadīt un apstiprināt jauno paroli.

Ar klientu apkalpošanas servisu varat sazināties pa e-pastu info@azura.lv vai pa tālruni +(371) 27272338.

Pamata informācija par pasūtījumu ir pasūtījuma statuss. Pasūtījuma izpildes procesā Jūs saņemsiet ziņojumu par to e-pastā. Savukārt reģistrētie lietotāji pasūtījuma statusu var apskatīt arī pēc pieslēgšanās vietnei.

Izveidots - norāda, ka pasūtījums ir izveidots;
Atcelts - norāda, ka pasūtījums ticis atcelts;
Apstrādē - nozīmē, ka apmaksa ir saņemta un pasūtījums ir nodots noliktavā;
Izpildīts - nozīmē, ka pasūtītas preces ir iepakotas un izsūtītas no noliktavas.

Ja Jūsu pasūtījums vēl nav izpildīts, Jūs varat atcelt to, sazinoties ar Klientu apkalpošanas servisu pa telefonu 27272338 vai e-pastu info@azura.lv.

Jāsazinās ar Klientu apkalpošanas servisu pa tālr. +(371 )27272338 vai e-pastu info@azura.lv. Preces var atgriezt 14 dienu laikā, bez papildu izmaksām.

Lai izmantot savu kupona kodu, lūdzu ievadiet to preču grozā pirms pasūtījuma noformēšanas.

  1. Nospiediet melnu trīsturīti vietnes augšā labajā pusē
  2. Nospiediet pogu “Paskatīties grozu”
  3. Ierakstiet kupona kodu groza sadaļā “Izmantot Kupona Kodu”
  4. Nospiediet pogu “Pielietot kuponu”


atlaižu kupons