Biežāk uzdotie jautājumi

Sadaļā FAQ ir redzams neliels skaits biežāk uzdoto jautājumu, ar kuriem Jūs varat iepazīties un sameklēt atbildi uz savu jautājumu.

Zemāk Jūs varat atrast informāciju kā iegādāties preces internetveikalā Azura.lv:

1. Preces logā izvēlieties Jums nepieciešamo krāsu, izmēru un daudzumu. Pievienojiet preci grozam. Pārbaudiet izmēru pēc izmēru tabulas, lai pārliecinātos, ka esat izvēlējies sev atbilstošu izmēru.

2. Kad Jūs esat pievienojis preci grozam, spiediet uz groza attēla labajā augšējā stūrī un izvēlieties opciju "atvērt grozu", vai "noformēt pasūtījumu". Lappusē "Grozs" var aplūkot sava groza saturu, nomainīt preču skaitu vai dzēst preci no groza.

3. Kad Jūs esat pārliecinājies, ka viss ir gatavs, spiediet pogu "Noformēt pasūtījumu". Šajā posmā Jums ir jāaizpilda savi dati, jāizvēlas piegādes metode un piegādes adrese. Spiediet pogu "Pasūtīt".

4. Pēc pasūtījuma noformēšanas dažu minūšu laikā Jums uz e-pastu pienāks vēstule par rēķinu, kuru nepieciešams apmaksāt ar bankas pārskaitījumu 3-ju dienu laikā, kā arī informācija par tālāko pasūtījuma apstrādi.

Papildus informācijas saņemšanai par piegādi interneta veikalā Azura.lv Jūs varat pāriet uz sadaļu Piegāde un apmaksa

Ja pasūtījums ir pareizi noformēts, tad Jūs saņemsiet elektronisko vēstuli ar rēķinu. Pasūtījuma apmaksa ir jāveic 3-u darba dienu laikā ar bankas pārskaitījumu. Pēc 3 dienām visi neapmaksātie pasūtījumi tiks atcelti.

Pēc maksājuma saņemšanas Jūs saņemsiet vēstuli ar apstiprinājumu uz pasūtījumā norādīto elektronisko pastu.

Reģistrācijas priekšrocības interneta veikalā Azura.lv:

  • Vienkārša pasūtījumu apstrāde, jo rēķina un piegādes dati saglabājas
  • Var aplūkot pasūtījumu vēsturi
  • Ir vēlmju saraksts un cits.

Lai izveidotu uzskaites ierakstu, spiediet uz "Personīgais kabinets" un "Reģistrācija", kas izvietoti lapas labajā augšējā stūrī. Ievadiet savu vārdu un uzvārdu, elektroniskā pasta adresi, tālruņa numuru un paroli. Jūs arī varat reģistrēties pasūtījuma procesa laikā.

Lai pieprasītu izsūtīt aktuālos jaunumus un reklāmas piedāvājumus uz elektronisko pastu, ievadiet savu elektroniskā pasta adresi lappuses lejā un spiediet uz attēla ar bultiņu vai novietojiet karodziņu "saņemt jaunumus uz e-pastu" pasūtījuma procesa laikā.

Jūs varat atteikties no jaunas informācijas un jaunumu saņemšanas uz e-pastu, uzspiežot attiecīgo norādi katra paziņojuma apakšējā kolontitulā.

Spiediet uz «Personīgais kabinets» un «Autorizēšanās», tad spiediet «Aizmirsāt paroli?» un ievadiet savu elektroniskā pasta reģistrācijas adresi. Uz šo adresi tiks nosūtīta norāde uz lapu, kur jūs varat ievadīt un apstiprināt savu jauno paroli.

Jūs varat vērsties klientu apkalpošanas centrā caur elektroniskā pasta adresi info@azura.lv vai zvanot pa tālruni + (371) 27272338

Pamata informācija par pasūtījumu - tas ir pasūtījuma statuss. Jūs saņemiet ziņojumu uz elektroniskā pasta adresi par pasūtījuma izpildes procesu. Savukārt reģistrētie lietotāji var aplūkot sava pasūtījuma statusu pēc pieslēgšanās mājaslapai.

Izveidots - norāda, ka pasūtījums ir izveidots;
Atcelts - norāda, ka pasūtījums ir atcelts;
Apstrādē - nozīmē, ka maksājums ir saņems un pasūtījums tika ievietots noliktavā;
Izpildīts - nozīmē, pasūtītā prece tiek iepakota un tiek izsūtīta no noliktavas.

Ja jūsu pasūtījums vēl nav pabeigts, jūs to varat atcelt. Šim nolūkam jāvēršas Klientu apkalpošanas centrā, zvanot pa tālruni 27272338 vai rakstot uz elektroniskā pasta adresi info@azura.lv.

Vērsieties Klientu apkalpošanas centrā, zvanot pa tālruni 27272338 vai rakstot uz elektroniskā pasta adresi info@azura.lv. Preci iespējams atgriezt 14 dienu laikā bez papildus maksas.

Lai izmantotu kuponu kodu, lūdzu, ievadiet to preču grozā līdz pasūtījuma noformēšanai.

  1. Nospiediet melno trijstūri lapas augšējā labajā daļā.
  2. Nospiediet "Atvērt grozu".
  3. Ievadiet kupona kodu groza sadaļā "Izmantot atlaižu kuponu".
  4. Nospiediet "Izmantot kuponu".


atlaižu kupons